davorin napisao:SasaKC83 napisao:Koliko kila odokativno ima ovo sve na slici?
To je također stalno i meni jako zagonetno pitanje!?
Imam dojam da će teška pojačala predstavljati problem jer vlasnik s njima u ruci neće moći dovoljno dobro skakati u vis i trčati preko prepona pa treba s tim ciljem raditi što lakša pojačala!
Kad se jednom završeno pojačalo "useli" u dnevni boravak, ne vjerujem da će ga netko prenositi amo-tamo češće od jednom godišnje, a možda niti toliko!
S druge strane da na poklon bilo tko dobije nekakva monstrum-pojačala od firmi "Krell" i "Wavac" teška ~500-600kg u kompletu, a za čija unošenja treba imati jaku ekipu od ~4-5 mladih i zdravih snagatora, nitko ne bi spomenuo težinu pojačala kao problem, niti bi uopće pitao za nju!
davorin napisao:Elektronka 12E1 nije nikakva kineska igračkica novije proizvodnje ( iako i Kinezi danas rade sve bolje elektronke! ) već se radi o NOS elektronkama visokog vakuma koje rade stabilno na jako visokim naponima punom snagom svoj puni predviđeni radni vijek koji je u ovakvim uvijetima očekivanih ~8000 radnih sati.
Sve GEC-ove KT88 i KT66 s kojima sam radio su odradile minimalno ~10-12 tisuća radnih sati, a one od MARCONI-ja i OSRAM-a i više, upravo kao i većina starih njemačkih komercijalnih i vojnih elektronki.
Točno je da se na uho neće osjetiti bitna razlika između 75W i 100W, ali tko kaže da će pojačalo i raditi s punom snagom cijelo vrijeme!?
Koje pojačalo za audio tehniku uopće i radi prosječno jače od ~10-15% od maksimalne snage u kućnim uvjetima?
Bepone napisao:...
da ma to je sve proizvedeno pred 50 godina, mozda je to onda tako i bilo, ali sad je tu zamor materijala, oksidacije pinova, zice koje prolaze kroz staklo svega. kad krene vatromet u lampi, ode i lampa i sve oko nje, a samo zato jer se "htjelo" iscijediti nebitnu snagu van. uredjaje treba raditi da traju 30tak godina, a to znaci redukcija snage, napona, disipacije, pogotovo kad se zna da uho ne raspoznaje raliku izmedju 5 i 7w, 20 i 30w, 50 i 70, 100 ili 150w nema tu nikakve razlike ali za lampe ima i te kako. ja po defaultu snagu i napone samo spustam, nikad se maksimumima ni ne priblizavam. a i lampe su skupe tako da ih jos manje ima smisla gazit.
...
davorin napisao:Bepone napisao:...
da ma to je sve proizvedeno pred 50 godina, mozda je to onda tako i bilo, ali sad je tu zamor materijala, oksidacije pinova, zice koje prolaze kroz staklo svega. kad krene vatromet u lampi, ode i lampa i sve oko nje, a samo zato jer se "htjelo" iscijediti nebitnu snagu van. uredjaje treba raditi da traju 30tak godina, a to znaci redukcija snage, napona, disipacije, pogotovo kad se zna da uho ne raspoznaje raliku izmedju 5 i 7w, 20 i 30w, 50 i 70, 100 ili 150w nema tu nikakve razlike ali za lampe ima i te kako. ja po defaultu snagu i napone samo spustam, nikad se maksimumima ni ne priblizavam. a i lampe su skupe tako da ih jos manje ima smisla gazit.
...
Za slučaj da se u budućnosti ne budu mogle nabaviti 12E1 ( CV345 ), uz vrlo male modifikacije bez bitnih izmjena se mogu u izlazu koristiti TT21, a iz današnje proizvodnje KT120 i KT150.
Kad si već spomenuo da se radi sa elektronkama starim ~50 i više godina, nisi li i ti u skorije vrijeme radio sa SRS551 ( RS1003 ) čija je proizvodnja prestala prije sigurno više od ~50 godina, a za koju nema danas nikakve slične zamjene bez bitnih prepravki ( na primjer zamjena podnožja uz ostalo! ) gdje je u tvom uređaju napajanje druge rešetke jako blizu maksimuma što sigurno ne doprinosi velikoj trajnosti same elektronke?
Bepone napisao:davorin,
ja koristin Rs1003 gdje je g2 debelo uspod maksimuma, vg2 je 600v , kod mene oko 440-450..
inace ljubav prema toj lampi traje dugo, jos od 2007. kad sam danima pretrazivao kataloge odasiljackih koja je jos nabavljiva a da ima cim veci napon resetke g2.. nasao rs1003, srs551 i nabavljao onda za siću. kasnije je subing saznao za to i kupio cijeli stock
Nema registriranih korisnika pregledava forum i 4 gostiju