Samo se djelomično slažem po pitanju potrebne snage pojačala....
Već duuuugi niz godina živim s 2 Adcoma GFA5250 koji po specifikacijama imaju tričavih 2x50W na 4 ohma...
U stvarnom životu vrlo vjerojatno i ponešto manje, ali nikad, ponavljam nikad nisam osjetio manjak snage...
A slušalo se i prilično glasno (i dandanas ponekad poslušam nešto vrlo glasno)...
Nikad ih nisam koristio za pogon sub-a, naravno, za to sam koristio snažnija pojačala...
No i danas mi Adcomi izmame osmjeh na lice, pogotovo ako slušam nešto u ozbiljnijoj kvaliteti (neovisno o žanru, pričam o kvaliteti snimke)...
I mogao bih s njima cijeli život... To su ozbiljne igračke koje su ozbiljno i koštale...
Nažalost nemarnošću prijašnjih vlasnika, oba su oštećena, odnosno razbijene/izgubljene su bočne plastične stranice, pa ne izgledaju nimalo reprezentativno...
No sakrivam ih u duplom podu, pa me srce manje boli
Imate temu u ovom podforumu, pa je sve jasnije...
Nimalo se ne slažem da se u autu ne može uživati u kvalitetnoj glazbi, samo treba imati na umu brojna ograničenja...
Imao sam/slagao sam svašta i za trud/modifikacije koji sam uložio u postojeći auto, zadovoljan sam ko' prasac
Ovako je to izgledalo prije nego ih je prijašnji vlasnik uzeo u ruke
Adcom 011.jpg
Adcom 012.jpg
Iznutrice :
Adcom 007.jpg
Sam koncept izgleda otprilike ovako (iako je shema od drugog modela, sam koncept je nepromijenjen u gotovo svim Adcom caraudio pojačalima - sorry na kvaliteti slike - nema bolje nažalost) :
adcomcapture.JPG
Da li sam prije razmišljao o cijevnom hibridu ? Jesam, ali sam odustao iz čisto (prije navedenih) praktičnih razloga...
Kad odrastem kupit' ću si auto za eksperimente
No dotad ću vjerojatno biti napola gluh, pa će mi biti apsolutno svejedno što i kako svira
Pažnja! Nemaš dopuštenje kao gost foruma za pregledavanje i/ili preuzimanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.